Методична робота

 


НАКАЗ
№19-к/тр від 29.03.2024
"Про результати атестації педагогічних працівників

 ДНЗ «Інгулецький ПЛ» у 2024 році"


Аналіз методичної роботи за І семестр 2023-2024 н.р.


План роботи метод кабінету 2023-2024


Методична робота 2023-2024


МЕТОДИЧНА РОБОТА ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ЛІЦЕЮ 


Ефективність навчально-виховального процесу в професійно-технічному навчальному закладі в значній мірі визначається високим  рівнем організації навчально-методичної роботи,в комплексі завдань якої найголовнішим є:

До змісту,організації та керівництва методичною роботою в ліцеї висуваються такі головні вимоги,що випливають з основних завдань,які стоять перед системою профтехосвіти в цілому:

     По-перше, - це науковість. В навчальному закладі добре розуміють,що методична робота може дати ефект лише у тому випадку, якщо вона проводиться на науковій основі, спирається на досягнення педагогічної науки і передової практики в галузі дидактики, теорії виховання. Вимога  науковості передбачає систематичне вдосконалення  педагогічними працівниками своїх знань з педагогіки, психології, методики, а також знань і вмінь зі своєї спеціальності.

     По-друге, цілеспрямованість і систематичність. Ця вимога означає вибір головного напряму у вирішенні методичних завдань, конкретної мети в роботі педагогічного колективу щодо вдосконалення навчально-виховного процесу; чітке з’ясування і обґрунтовування конкретної методичної мети; визначення шляхів і засобів її досягнення на певний конкретний час і на перспективу.

     По-третє, творча спрямованість у методичній роботі. Методична робота в училищі має ґрунтуватися на творчому, активному, новаторському пошуку шляхів і засобів її удосконалення, відсутності штампу, застиглої форми, стандарту. В той же час в ній мають зберігатися кращі традиції та напрацьований досвід.

     І нарешті, дієвість методичної роботи, яка визначається якістю навчання і виховання учнів, глибиною і міцністю їх знань, моральними якостями учнів, їх підготовленістю до праці і життя.

 


 

Untitled